Blogs / Tehnoloģijas

Enterprise Feedback Management (EFM) - kas tas ir un kā tas var palīdzēt Jūsu biznesam?(0)

Didzis Sprūds | trešdiena, 2008. gada 19. novembris

Enterprise Feedback Management (EFM) jeb uzņēmuma atgriezenisko saišu vadība ir termins, kurš tiek izmantots, lai aprakstītu tiešsaistes aptauju rīkus, kas paredzēti uzņēmumu vajadzībām.

Jebkuram uzņēmumam, kas vēlas ilgtermiņā būt veiksmīgs, ir vitāli svarīgi ieklausīties tā klientos, darbiniekos un vadītājos. Uzņēmumam ir jābūt spējīgam pielāgoties un mainīties. EFM programmas ļauj uzņēmumiem ievākt un analizēt informāciju no visām iesaistītajām pusēm: klientiem, darbiniekiem, parteriem utt. Pie tam - darīt to ar noteiktu regularitāti, ātri un efektīvi. EFM piedāvā definētu, standartizētu un integrētu procesu, kā ievākt un analizēt jebkāda veida atgriezenisko saiti, kas saistīta ar jebkādu biznesa mērķi.

Šāda sistēma sniedz iespēju uzņēmumiem iegūt, izprast un dalīties ar nozīmīgiem faktiem - uzvedību, attieksmēm, gaidām, iesaistītību un pārvērst tos informācijā, kas palīdzētu lēmumu pieņemšanas procesā. EFM palielina uzņēmumu lēmumu precizitāti, paātrina produkta / pakalpojuma nonākšanu tirgū, palielina iesaistītību, tādejādi palielinot kopējo uzņēmuma efektivitāti un sekmējot stratēģiju izpildi. EFM var kalpot arī kā brīdināšanas sistēma, kas paziņo par situacijām, kurās klienti ir neapmierināti, tādejādi sniedzot laiku, lai šīs attiecības uzlabotu un klienti netiktu zaudēti. Ļoti būtiska EFM iezīme ir iespēja saņemtos datus izmantot vairākām uzņēmuma nodaļām vienlaicīgi.

Ja Customer Relationship Management (CRM) sistēmas sniedz informāciju par to, ko klienti ir izdarījuši, tad EFM atklāj to, kāpēc tie rīkojas noteiktā veidā.

EFM sistēmas visbiežāk tiek izmantotas tirgus izpētei, pārošanā, marketingam, attīstības vajadzību noteikšanai ar mērķi izmērīt un pilnveidot:

  • Klientu pieredzi saistība ar uzņēmumu
  • Iekšējo un ārējo pakalpojumu kvalitāti
  • Komunikāciju
  • Darbinieku apmierinātību un lojalitāti
  • Pārdošanas nodaļas sniegumu
  • Zvanu centra sniegumu
  • Attiecības ar piegādātājiem

Pievienojiet komentāru

  • E-pasta adrese nav obligāti jānorāda.

e-formas.lv: Aptaujas un formas Internetā! Bezmaksas anketas izveide, anketēšana, pētījumi.

atsauksmes